Doprava a platba
Na této stránce naleznete informace o možných typech dopravy a platby. Pokud máte jakýkoliv dotaz, neváhejte nás kontaktovat.
Veškeré zboží, které můžete nakoupit na našem e-shopu, máme skladem a odesíláme jej do 24 hodin (někdy ještě tentýž den). Aktuální doba doručení objednávky je 2-4 pracovní dny.
Doprava a platba
Ceník dopravy pro Českou republiku
Dopravní metoda | Cena |
---|---|
![]() |
49 Kč |
![]() |
99 Kč |
![]() |
84 Kč |
![]() |
69 Kč |
![]() |
99 Kč |
![]() |
109 Kč |
![]() |
109 Kč |
Doprava zdarma od 1 200 Kč | 0 Kč |
Možnosti platby pro Českou republiku
Veškeré platební metody jsou zdarma s výjímkou platby na dobírku, která je zpoplatněna částkou 49 Kč. Veškeré vaše osobní a platební údaje jsou šifrovány a chráněny podle nejvyššího bezpečnostního standardu PCI DSS Level 1 společnosti Shopify.
Platební metoda | Popis |
---|---|
![]() |
Debetní nebo kreditní karta Visa a Mastercard s povolenou možností platebn na Internetu. |
![]() |
Platba převodem v českých korunách na náš bankovní účet číslo 2903184583/2010 vedený u Fio banky. Jako variabilní symbol uvádějte číslo vaší objednávky. Objednávku odesíláme až po přijetí platby. |
![]() |
Platba při vyzvednutí objednávky nebo jejím doručením kurýrovi. V závisloti na dopravci můžete platit v hotovosti nebo platební kartou. Poplatek 49 Kč bude automaticky přičten k vaší objednávce. |
![]() |
Platba prostřednictvým digitální peněženky Apple Pay, kterou je možné využívat v zařízeních iPhone, iPad, iWatch a Mac. |
![]() |
Platba prostřednictvým digitální peněženky Google Pay, kterou je možné využívat v Android zařízeních. |
Často kladené dotazy
Za jak dlouho dostanu svoji objednávku?
Všechny produkty máme skladem a odesíláme je do 24 hodin (mimo víkend). Obvyklá doba doručení jsou tak 2–4 pracovní dny.
Dostanu odkaz na sledování zásilky?
Ano, po odeslání objednávky obdržíte e-mail s číslem zásilky a odkazem na její sledování.
Co se stane, když si balík nestihnu vyzvednout?
Pokud si zásilku nevyzvednete včas, bude vrácena zpět k nám. V případě zájmu vám ji můžeme poslat znovu, po dohodě o dalším postupu.
Je možné platit kartou u kurýra nebo na výdejním místě?
Ano, většina dopravců a výdejních míst podporuje platbu kartou. Záleží ale na konkrétním dopravci a výdejním místě.
Pokud chcete zaplatit objednávku při převzetí, vyberte prosím platební metodu "Dobírka" v pokladně.
Kdy zaplatit při bankovním převodu?
Částku prosíme uhraďte co nejdříve po vytvoření objednávky. Objednávku odesíláme až po připsání platby na náš účet.
Platbu prosím zašlete na náš účet 2903184583/2010 a jako variabilní symbol uveďte číslo vaší objednávky.
Dostanu fakturu k objednávce?
Ano, odkaz pro stažení faktury je součástí e-mailu s potvrzením objednávky. Pokud se vám fakturu nepodařilo stáhnout, kontaktujte nás a rádi vám ji zašleme.
Posíláte zboží i do zahraničí?
Ano, ale je nutné nakoupit na daném e-shopu:
- Pro Slovensko na www.krekry.com
- Pro Německo a Rakousko na www.krekry.de
Do jiných zemí zatím bohužel objednávky neposíláme.
Mohu objednávku vrátit?
Samozřejmě, nerozbalené zboží můžete do 30 dní poslat zpět na náš sklad a bez problémů vám vrátíme plnou částku.
Pokud už jste zboží rozbalili a z nějakého důvodu nejste spokojeni, ozvěte se nám prosím a určitě něco vymyslíme.
Proč vznikly Krekry?
"Prstýnky, Slaninky a Medvídky jsme smažili doma během mého dětství a na tyto okamžiky mám radostné vzpomínky.
I nyní v dospělosti, když si Krekry usmažíme s rodinou, vrací mě to do dětských let. Mám radost z toho, že na takto bezstarostné dny budou moje děti vzpomínat také. Skrze stejné Krekry chceme předávat radost a pohodu i vám. Proto jsme založili Krekry.cz."
— Pavel Kovanda, zakladatel